Sider

søndag 11. august 2013

På tide....

Javisst, det begynner å bli på tide å gjemme bort sommerhatten !
Eller ?


Jeg er absolutt et sommermenneske og fryder meg over hver soldag men nå kjenner jeg at den rå, fuktige høstlufta kommer smygende inn i hagen.....


Vel, det er jo litt koselig med den høsten  ;)
Lys, pledd, skinn... Men jeg tror den hatten får ligge litt til, sommeren er jo ikke riktig ferdig enda  !
....
Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på denne bloggen min - artig at jeg inspirerer noen av dere selv om jeg kan bli litt paff når jeg blir stoppet på gaten og spurt om jeg er Gundam ;D

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Kan ikke noe for det men jeg elsker høst! hehe

~ mormor sa...

Du har så mye kult "Gundam" ;)Håper vi kan ha sommer litt til...

(eddas) sa...

Vi holder på sommeren litt til:)Flott innlegg under her:)
klem

Anne sa...

Du har de lekreste bilder vennen :-) høst eller ikke...

Tulip sa...

Neei...vi holder på sommeren litt til;)
Har du malt gulvbene, er det tregulv? Fornøyd med hvite gulv? Jeg er veldig på å m,ale gulvene her...men er litt usikker...
(+ at det er litt av en jobb!!!)

brudeblogg sa...

I dag kjente jeg det, kunne nesten ha lyst å ta fram fingervottene!
Men sommergjestene er nettopp reist og solen titter innom, så vi har ikke sagt helt farvel til sommeren.

Har vært litt travelt, men bildene fra deg kommer snart på bloggen.

Og klart du inspirerer folk! Rene kjendisen er du også :)