Sider

søndag 18. august 2013

Velkommen inn !

Om sommeren tar jeg inneplantene og setter de ute under spireahekken.
Der får de klare seg så godt de kan og det ser ut som om de trives der ute !


Kaktuser og bladplanter.
Har ikke blomstrende planter inne og tror ikke de klarer seg uten hjelp ute om sommeren så en får bare nyte avskårne !


Og disse pletter i luften ser ut til å ha formert seg der ute iår, håper jeg får slitt de løs fra bakken.
Nå er det straks på tide og bli med inn igjen etter å ha fått herdet seg ute i hele sommer.

3 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Så lurt å flytte plantene ut. De pynter jo opp ute også. Det har jeg aldri forsøkt, for inneplanter er jeg generelt veldig dårlig på!!! Håper du har det fint=) Vibeke

Refleksjon på livsvegen sa...

Hei!

Har prøvd det av og til.
Dei treng å få lufte seg dei også ;-)

Fin ny veke Gunda!!

Mor Inger`s hus sa...

Mine inneplanter bor også ute hele sommeren - og de trives med det.

Ha en superduper uke.

:) Inger