Sider

mandag 19. august 2013

Wedding day !!!

Idag, 19 august har min mann og jeg vært gift i 8 år !
Ja, vi har vært sammen lengre men det var 8 år siden vi tok oss tid til å snike oss inn på rådhuset...


Min kjære har en jobb som innebærer til tider mye og intens jobbing, noe som igjen gjør at han får endel fritid..... Men siden min mann er ung og sprek har han ikke ork til å sitte så mye i ro og har opprettet eget firma så da tar han på seg store og små oppdrag med motorsaga si !!!
(disse bjørkeleggene er fra en liten hage oppe i Byåsen i Trondheim...)


Noen vil ha trærne til ved mens andre ser helst at han tar og fjerner alt; dvs det blir endel ved eller "dekorgreier" til hagen. Flott for meg som har en slik mann !!!
(Furusksiver fra en lokal motorsagkonkurranse oppi bygda her....)


Bålplassen har fått seg nye stubber fra et gammelt lerketre. Håper de varer litt lengre enn de stubbene vi hadde der før ;)
(Lærketre fra en hage på Heimdal, Trondheim...)
........


5 kommentarer:

Furulunden sa...

Deilig med rester etter trær:) Gratulerer med bryllupsdagen også!!

4 i Kiellandsgata sa...

Gratulerer så mye=) Skal dere feire? Vi har snart 10 års bryllupsdag=) Håper den nye uka blir fin=) Vibek

Yvonne sa...

Gratulerer så mye med dagen! Flotte bilder her hos deg!!

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer med gårdagen :)

En handyman er gull verd, ønsker meg en slik - hi,hi...

Klem

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Gratulerer med dagen som var :)Vi er heldige vi som har sånne kjekke handy-menner :)
Hilsen fra Anette