Sider

lørdag 21. september 2013

Done !


Da har jeg brutt en barriere i mitt liv som har sittet noe innmari langt inn.....
Jeg har snakket i en forsamling ;) Og det det gikk bra....!


Hagelaget her på Stjørdal spurte meg for et år siden om å komme på museet og holde et foredrag om denne haginga mi; jeg ler og sier de nok har bomma på dame for jeg snakker jo ikke der det er mere enn tre mennesker tilstede... 
Vel, ble slutt på det etter at jeg møtte en tankefeltsterapaut som snudde på det jeg har mellom øra !


Tusen takk til dere som stakk innom museet denne torsdagskvelden og hørte på meg, takk til Elin i hagelaget som masa slik at jeg bare måtte ta grep og til Åshild tankefeltterapauten som banka på meg et par timer slik at jeg fikk åpnet snakketøyet ;)
Og til slutt, tusen takk for Mr E som ga meg lov til å bruke ham som en liten, morsom innputt under foredraget mitt slik at jeg følte meg hjemme også der..... 
(buketten er lagd av en dame i hagelaget som takk for gjennomført oppdrag)

6 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere!
Så kjekt :-)
På bloggen er du iallefall flink å "snakke" til oss. Så det gjekk heilt sikkert bra i "den verkelege" verda også.

Fin helg med avslappa skuldre etter utført oppdrag @-)--
dette er ein blome altså.. ;-)

Landcharm sa...

Du er flink! Og det er hyggelig at du deler det med oss, og hagelaget...God helg videre.

Lise Dagrun Løset sa...

Den buketten fortjente du!!
Og når du først har tatt det store steget utom komfortsona, kan ingenting stoppe deg mer! Heia GundaM!!

Anne Lise sa...

Gratulerer med vel gjennomført oppdrag. Du er jo så flink med det du driver med og når man kan det man presenterer bør man jo egentlig ikke bekymre seg. Men... jeg vat akkurat hva du snakker om. Øvelse gjør mester! Etterhvert, med litt øvelse - da blir det bare gøy! Finfin helg til deg :)

4 i Kiellandsgata sa...

Så artig at du tok utfordringen=) Synd jeg ikke var der for å høre på. Håper du får en fin, fin søndag=) Vibeke

Nyperosa sa...

"Like" : )