Sider

onsdag 25. september 2013

Høst = Kurs !




Vel, da var høsten her for fullt igjen ;)
Og høsten det betyr tid for KURS !!!


Nå har jeg fått lånt meg perfekte kurslokaler på Stjørdal og iflg min mann er Stjørdal norges navle, med både flyplass og jernbane så bor du langt unna er det visstnok intet hinder ;) 


Altså det er kurs i loffersløyd jeg driver med og har fått masse positive tilbakemeldinger på tidligere kurs. Kurset går over en dag og ved kurs slutt har du fått lagd deg en pose full av herlig loffersløyd ;D


Så nå sitter jeg og planlegger datoer utover høsten og tenkte at dersom du eller et lag hadde kunne tenkt å blitt med på kurs så send meg en mail om hva lørdag det er som passer for dere (kun lørdagskurs)
Bor dere i trøndelag og har et kurslokale selv så stiller jeg gjerne opp der dere holder til !