Sider

onsdag 2. oktober 2013

Gammelpotet....

Sent her i sommer viste det seg at noen oppskrifter til den nye boka jeg er med på å lage mangla så da var det bare ivei for å finne noen skikkelige gammelpoteter, for gammelpoteter må til når man skal lage ball må vite.....


Vel, det visste jeg ikke.
Ikke visste jeg at det er super enkelt å lage ball heller..... 
Men det er jo super godt da ;)


Her om dagen fant jeg noen poteter som lå igjen etter dette gildet, er vel noe sent å sette de i jorda nå så jeg pynta litt ute med de... Var kanskje ikke så lekre og delikate å se på så nå er de havna i komposten sammen med masse annet fra hagen! 


1 kommentar:

Mor Inger`s hus sa...

Potetball står jeg over, men sikkert godt for de som liker det :)

Skulle gjerne vært med på loffersløydkurs, men kanskje en dag...

God helg.
Her er det regn og tåke, innekos og baking.

:) Inger