Sider

onsdag 30. oktober 2013

Tur i skogen.....









 Jeg har vært på skogtur, vel det er jeg jo flere dager i uken ikke men har som regel aldri med kamera og blogger aldri om det... Jeg er jo en "plukker" og finner ting hele tiden, kun om vinteren med en meter snø kan jeg slappe av. Vel, nesten da jeg kan finne på å plukke kråkefot og tyttebærlyng under snøen og jeg ;)
Vel, denne gang skulle jeg bare teste kamera..... Og prøve slappe av.




 Utrolig hva en kan finne av inspirasjon i skogen men denne gang skulle jeg altså bare ta noen bilder og finne riktig innstillinger.....Bare det og slappe av....




 Englene mine fant jeg forresten inspirasjon til blant annet i skogen. Mange lurer på om jeg selger disse engelne enda og dersom du absolutt vil ha deg en Gunda engel send meg en mail så kan det ordnes .... Drivved englene som selges rundt om på julemesser for tiden er ikke mine, men kopier og det er ikke meg som har lagd de ! (Har fått endel spørsmål om det i det siste)

 Morsomt man kan inspirere og det er jo egentlig greia mi, men akkurat de englene har jeg vel bedt om ikke å fått kopiert; gjør isåfall din egen greie utav det ;)


Vel, under fotoseansen inne i moseskogen måtte jeg selvfølgelig rote meg borti en rotvelt !!!
Du vet hva en rotvelt er ja..? Det er et tre som har blåst overende og fått rota opp i dagen ! 
Så når man roter seg opp i en rotvelt er det bare ta fram hagesaksa og klippe ivei - jeg som bare skulle teste det kameraet..... Er man en plukker så er man en plukkersa jeg til min mann da vi møtes ved bilen....
Hva disse røttene skal brukes til kommer siden, og her er det bare å kopiere ivei om du hæler å bli skitten på fingrene !!!

3 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hehehe, må flire litt for meg selv her jeg sitter og leser. Syns jeg ser deg der du går og plukker og finner skatter, mens gubben står ved bilden og venter. Er vel kanskje ikke akkurat sånn det er, men sånn jeg så det for meg. Du får jo noe ut av det du finner, og jeg må si jeg er veldig stolt over å ha en ekte Gunda-engel. Hvis du ser nøye på kjøkkeninnlegget mitt, så vil du se at den henger på sia av tallerkenhylla mi, på venstresia av den...
Ha en fin dag. Klem :)

GundaM sa...

hihi Anne_Berit ;) Vel, min mann står ikke akkurat å venter ved bilen han og hunden går opp på toppene og det i en slik fart at ejg har funnet ut at det beste er å holde til i moseskogensammen med andre hekser og troll....

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg innlegg!

Kopiistar finst diverre overalt..

Men kun dine englar er ekte
Gunda-englar!!
Du veit sjølvaste Gucci vert også kopiert..
Så du får nesten sjå på det som ei ære :-)

Haustklem