Sider

søndag 3. november 2013

Rotveltkranser ...

 Hei der, da er noen kranser fra operasjon rotvelt ferdige ;)
Flere bilder kommer siden, jeg "roter" jo til så fælt med kameraet for tiden og nesten alle bildene jeg tok ute i hagen istad ble uklare.... Operasjon ROT ble bare rot !


Men nå ser du kanskje litt av hvordan det blir. og hva jeg tenker?
Vel, ut igjen og ta noen flere bilder ;) Røde kinn og røde øreflipper får jeg no iallefall da av denne springinga ute i hagen med kameraet ! 
Selv kan du jo stikke entur ut i skogen og se om du finner en rotvelt.......

4 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så fint det var med de små nøttene på :)
Herlig å være ute nå da, rene vår luften.
Nyt søndagskveld , her er vi dorsk etter fersk torsk ;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Har vore ute i skogen med mannen.
Litt mose til ein krans fann vi.

Flotte røtter og flott krans :-)

Fin søndagskveld!

Synøve sa...

Jo jeg hadde en fin studiesamling med fine folk:) Alltid stas med nye og fine folk....
og det er stas med folk man har truffet litt her og der og som man kjenner bare litt men som f.eks. er trivelige damer i bruktbutikker med kreative hoder og fingre og som inspirerer om igjen og om igjen...:) Takk for fin liten prat og nok en vandring i butikken din...) Klem

Anne-Berit sa...

Du lager så utrolig mye fint. Blir veldig inspirert, men er helt håpløs på å lage sånne ting. Får nøye meg med å se på alt du lager.
Klem :)