Sider

søndag 8. desember 2013

Kranse tips !

 Ups, etter innlegget mitt tidligere idag har jeg fått mail og melding på face om jeg ikke kan være så snill å vise den kransen min i "helfigur" som Hilde kalte det ;)
Vel, det kan jeg vel og gjøre men da måtte jeg frem med fotostativet; elendig fotolys her for tiden.
 Håper dere ser kransen litt bedre her nå da! Jeg har rett og slett bundet en sirkel av tykk ståltråd og tvunnet ferske røtter fra trær med roten opp ! Kongler og små grønne kuler fra Søstrene Grene.
Når jeg lager ting bruker jeg bare materialer jeg liker å jobbe med. Ståltråd og røtter er kjempefint for meg, du har kanskje din egen greie du liker å jobbe med. Prøv deg frem.
Det viktigste syns jeg er å lage noe en selv syns er ok og liker, da kan en jo bare skape sin egen stil og alt er lov !!!  Jeg er glad i den litt "fattigslige" stilen som jeg liker tenke på den som og ja, som dere skjønner er jeg noe innmari glad i kongler....
Legger denne til Nib utfordringen òg jeg.

8 kommentarer:

ReVinyl sa...

Superlekker!!

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Du lager så mye flott og er til stor INSPIRASJON <3
Klem til deg !

Landcharm sa...

Nå har jeg gått igjennom litt innlegg jeg har gått glipp av igjen. Sitter og ser med et flir om munnen, for jeg digger alle dine kreative ideer. Takk for kjempefin underholdning, og masse fin kreativitet. Hvem andre kunne komme på de flotte grønne vinflaskene i vedbæreren....Nyt førjulstiden og kjør på med gode ideer.

brudeblogg sa...

Veldig morsom, leken og dekorativ krans! :)

Vera Eriksrød sa...

Så nydelig og naturlig!! Kjempeflott hjem du har!
God jul fra Vera

Vera Eriksrød sa...

Så nydelig og naturlig!! Kjempeflott hjem du har!
God jul fra Vera

organic-lizzi sa...

Vakker krans og linselusa er sååå fin <3 Deilig søndag i advent <3

Kathrine sa...

Jeg har stemt på deg:))
Flott krans, og du har så flott en høvelbenk også.
Har to som jeg skulle ha solgt. Den ene er på 240cm, og med tre lokk på platen som går ann å åpne.
(ja, du var da med og så de du,) Om du vet av noen som er intr. så bare si ifra. De er så flotte!!
Gården blir om litt overlevert til ny eier...

Koselig bilde av Pusur du:))