Sider

lørdag 3. mai 2014

Et under er skjedd....

Javisst, tenk jeg har begynt å bake !!!
Jeg som har klaget i alle de år om at jeg ikke får til å bake gjærbakst.
Er stor på kaker og søte saker men gjærbakst.... Så endelig fikk jeg høre om surdeig.
 Og så traff jeg en dame, og så traff jeg en dame til og så fikk jeg meg en surdeigsstarter og nå er jeg jaggu meg igang og det er jo så godt ! Og ikke minst; sunt ! Nå ser jeg hva vi får i oss istedenfor den lufta av et brød jeg pleide kjøpe i butikken..... Og så slipper jeg den ekle gjærsmaken som jeg ikke kan fordra også...
Vel, selv om ikke alle i huset er like begeistret og lillebror skulle ønske jeg aldri hadde gått på det møtet til Berit Nordstrand så skal jeg prøve å overtale ham også ;) Så nå er fredagskvelden og lørdagsmorgenen satt av til baking og innimellom kan jeg gjøre alt det andre; perfekt for en som meg!

2 kommentarer:

Nyperosa sa...

Bravo : )
Jeg ønsker også å prøve surdeigsbakst !x50 : )

Bloggen din "holder seg like flott".

Ha en fin uke.

GundaM sa...

Takk Nyperose, men bloggen holder vel på å tørke inn som alle andre blogger startet for seks syv år siden....

Artig å se du titter innom, håper det er bra med deg! klm