Sider

onsdag 2. juli 2014

Tistler....

Sommer.......Sommer og tistler hører sammen....Husker fra da jeg var liten og trodde det ikke var lov å plukke de pga piggene.....Men det finnes en løsning på alt ;D
 Du må neste ha med en saks, jeg liker ikke trekke opp blomster (selv om de er ugress) med rota..... Det skal ikke være enkelt å ta med en bukett tisler hjem, du må jobbe litt slik som med alt annet... Men når du har funnet teknikken går det så bra, ja slik som med alt annet her i livet ;)
LOVE IT !

4 kommentarer:

Tante Mali sa...

Oh Gunda,
have a lovely, happy and sunny time
Elisabeth

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelig!

Sommar klem

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Nå har jeg bladde meg gjennom mange innlegg og har kost meg skikkelig. Som jeg alltid gjør når jeg er innom her :)
Ønsker deg en fin helg!
Klem fra Anette

KKvinneblogger sa...

Tistler er dekorative og spennende blomster. Det vokser noen langs stien ned til hytta vår. Plukker noen når jeg har utstyr til det, men de fleste får stå :)